Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си направим фарове тип ГТА 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • мерси колега в най-скоро време и аз ще имам такива фарове

    Comment


    • ето и моята след промяната на фаровете
      Attached Files
      sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

      Comment


      • Здравейте, уикенда ако остане време ще се занимавам да свалям фаровете за едно почистване и освежаване. Може би няма да се боядисват!
        Имам въпрос към вас, на едния фар стъклото е матирано отвътре, моля за съвет дали може да се възстанови и какво да използвам за тази цел?
        Мисля отвън да ги мина с водна шкурка и после .... с полиране с паста или с безцветен лак?

        Поздрави!
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • За отвътре като отвън, ама е по-трудно.Отвън почваш със водна шкурка320 примерно, после с 600-800, после с 1200 1500 докато стигнеш до 2000.След това с пасти.От 3 години карам само с полирани без лак и нямам проблеми.Като се сетя профилактично ги минавам с парцалче с фина паста.Не ползвай високооборотна машина, ще повредиш пластмасата.Ако държиш да има лак, не ползвай тези спрейове на Космос и Вери уел, не стават за целта.Когато ги полираш и двата, поръчай си един спрей двукомпонентен лак/от най твърдия/ и веднага бегай да ги пръснеш, защото след чАс и нещо почва да втърдява.Питай все пак който трябва ама аз така си пръснах бронята.Декоративната пластмаса пред рефлектора я мини с водна шкурка 600-800, лесно пада лъскавото, и можеш да я боядисаш с черен мат на Космос, става, не се изпича и не се лющи.После лепиш със силикон и се кефиш.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            За отвътре като отвън, ама е по-трудно.Отвън почваш със водна шкурка320 примерно, после с 600-800, после с 1200 1500 докато стигнеш до 2000.След това с пасти.От 3 години карам само с полирани без лак и нямам проблеми.Като се сетя профилактично ги минавам с парцалче с фина паста.Не ползвай високооборотна машина, ще повредиш пластмасата.Ако държиш да има лак, не ползвай тези спрейове на Космос и Вери уел, не стават за целта.Когато ги полираш и двата, поръчай си един спрей двукомпонентен лак/от най твърдия/ и веднага бегай да ги пръснеш, защото след чАс и нещо почва да втърдява.Питай все пак който трябва ама аз така си пръснах бронята.Декоративната пластмаса пред рефлектора я мини с водна шкурка 600-800, лесно пада лъскавото, и можеш да я боядисаш с черен мат на Космос, става, не се изпича и не се лющи.После лепиш със силикон и се кефиш.
            Кофти пример с тез шкурки
            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

            Comment


            • Що бе, ако има стар залющен лак как ще го свали.Ако има друг начин пишете,аз така съм го правил и става.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Що бе, ако има стар залющен лак как ще го свали.Ако има друг начин пишете,аз така съм го правил и става.
                Начина е такъв какъвто си го описал НО без първите три размера шкурки.
                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                Comment


                • Ексцентрик (професионална машина за търкане) със суха шкурка 400 на малка стъпка докато падне стария лак и матира равномерно пластмасата на джама. След това водна шкурка Р800, 1000 и 1500. Еластифициран лак и полиране НАКРАЯ! Моите така съм ги правил. Това дето полирате и после лакирате е същото както някои бояджии в бързината правят - боядисват върху гланца без да търкат (за бърза продажба) и ко става? След половин до една година боята започва да се люпи се започва, ред сълзи ред сополи ... Няма как лака да направи адхезия с идеално гладка повърхност, и падането му е само въпрос на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                    Начина е такъв какъвто си го описал НО без първите три размера шкурки.
                    Повярвай, стария лак без първите 3 шкурки, ще го сваляш 4 години!
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                    Comment


                    • Повредена пластмаса трудно се оправя, тъй че първо пробвайте с размер 1000, после с 2000, после с 2-3 вида полир пасти,, чак тогава прибягвайте до по-сериозни размери.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • Аз не мога да разбера защо трябва да се пръскат с лак.Моите от 4 години са без лак.А това със суха шкурка не го препоръчвам, особено с машинка.Така хубаво замазва пластмасата и дере че после наистина си трябва лак.Водната шкурка отмива микростърготините, т.е водата която се полива примерно от продупчено шише от кола.После използвам три вида пасти на 3М с машинка с регулируеми обороти.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • Някой от колегите правил ли е затъмняване на фарове на фейслифт?
                          Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                          Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                          Comment


                          • Тук във Варна едно момченце си е направило фаровете и стоповете на 147-та с едно фолио на дупки като мрежичка.Виждал съм и едно БМВ с затъмнени фарове с фолио.Нямам снимки обаче и на двете.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • На мен лично не ми харесват затъмнените фарове. Наскоро видях една 159 със затъмнени фарове- всичките, даже и допълнителните. Не знам какво се цели с това нещо.
                              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                              sigpic

                              Comment


                              • Здравейте колеги, някой пробвал ли е Моримото мини 2,3 инча ? За 147 преди фейс става дума ... някакъв опит ?!

                                ето линк към тези които са описани в темата 2,5 инчови http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=3149


                                А това е може би по-нов вариант с по малки р-ри >> http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=3736
                                Разликата в цента е пренебрежима .. интересно е как ще изглежда стилистично и дали има разлика в качеството на светлинния поток ?

                                Благорадя предварително !

                                п.с. не правя реклама просто тук видях налични и двата варианта

                                Comment

                                Working...
                                X